Apr 17, 2010

kenangan indah bersama korang.. yer.. korang la..!!

korang pernah ade geng tak time skolah dulu2?? geng2 korang mesti gempak kan??? aku ade geng start form 1 lagi... aku mesti la ade... nak tau geng aper??? GENG LET`S BE WANNA BE... tapi diorang nie nak ringkas konon.. terus bagi GENG LESBIAN.. ape kejadahnyer dik non.. wakaakk...


nak tengok geng aku dulu?? mari2
.
.
.
.
.
.
.


haaa... cube cari aku yang mane???
haha... pompuan  sekeping 2 kn.. kkeeke
langsung x menarik.. selebet jer time skolah dulu..




kami yang bajet2 hot semua
rindu la mase nie..huhuh




yeah!! mase mknn kitorang really enjoy
mesti kumpul kat rumah sarah...hahah
best weh!!




kebuluq sgt aku 2. wakaka
sweet jer memasing..




kecik2 jer diorang nie
pic time raye... hehhe



hahahah.. time plg best..
first time ktorang g karok..
banyak tergelak dari menyanyi




yeah... miss semuanyer!!!




nak kenal diorang?? semuanyer duduk dekat2 ngan rumah aku.. meh aku perkenalkan sorang2.. geng kami ade 15... tapi yang paling rapat... AIN AMIN ZAKI, NUR SYUHADA, NUR DIYANA, FARAH HARUN, SYAZREEN SYUHADA, AISYAH BEEVI, SHAHEERA AFIQAH, NUR SYAZWANI, SARAH BIDIN, dan AIN ALANG. yang kawan2 biasa SUSAN ONG, SITI SAKINAH dan ABIDAH. 




mereka2 nie la menceriakan keadaan aku dulu.. memang happening beb... ade yang tinggal taman mawar, bukit kuchai, taman kinrara n taman tenaga. kire kat sekolah masa rehat jer memasing pergi bergosip together2.. biasa la.. waktu tu dulu gosip pasal budak laki mana paling hensem, tempat mana nak pegi bila cuti, pompuan mana bajet kiut.. wakakak.. sungguh indah saat itu.




ade yang aku kenal dari sekolah rendah.. syu, dee, maien, n sarah.. ade yang aku kenal dari sekolah menengah tu... yela.. masa tu kat skolah BATU 8, JLN PUCHONG la satu2nyer skolah yang paling dekat ngan rumah kitorang.. sekolah kitorang nie majoriti bangsa cina.. dalam satu kelas tu kalau ade 42 orang murid, cuma ade 6 orang melayu n 3 orang india.. sikit giler kan..




bila masing2 dah berjaya dengan PMR, ade yang dapat tawaran asrama. aku dapat kat muar.. ain alang dpt teknik KL, farah dapat kat mersing, dee dapat kat muar jgk.. inggal y lain2 kat skool 2.. berkurang  la geng..




yer.. start pada situ aku dah jarang jumpe dorang..dulu2 mane la ade henset nak kol.. pakai public pun jarang2.. leceh nak rebut.. kadang2 jer utus surat.. tapi.. kad raye mesti WAJIB hantar.... sangat kiut kan kitorang??




lepas pada tu aku makin busy..busy... n busy... aku dah jauh dari diorang.. biler dorang ajak jumpa banyak pulak kekangan aku.. yer.. kekangan paling tak best... DUIT.. nak jenjalan mesti kena ada duet kan.. so, aku pun jarang2 balik rumah.. tak dapat la join... kalau diorang ajak keluar reramai pulak aku ada kat tempat lain.. balik kampung la... sangat sedey...huhuhu





sampai la aku masuk matrix n terus ke menara gading nie.. sangat susah nak jumpa diorang.. ye la.. aku kan kat pantai timur.. diorang just study dekat2 jer ngan rumah... kalau jumpa pun masa raya.. tu pun 2 tahun lepas... sampai sekarang aku tak jumpa2 diorang lagi...




aku rase diorang merajok giler2 ngan aku.. yer la.. kalah menteri.. nak jumpa aku pun susah.. aku kalau balik rumah tak keluar dah g jalan2.. relationship tu pun makin renggang.. nasib la facebook mempertautkan kami kembali.. jumpa la geng2 lama nie... tapi tak seakrab dulu T__T



yer.. kepada korang... aku nak korang tau satu benda... even aku duk jauh dari korang... even aku tak pernah join gathering yang korang buat... even aku dah lama tak jumpa korang... korag still sahabat aku dunia akhirat.. susah nak jumpa kawan2 sebaik korang... korag still dalam hati aku.. kenangan kita semua takkan luput dalam ingatan nie..



korang kan giler happenin... siap ada upacara berlawan cakap laju2 lagi.. siap gadoh2 mulut lagi.. tapi semua tu kenangan... kenangan yang akan segar dalam fikiran aku buat selama-lamanya.. please... jangan anggap diri aku asing meskipun aku dah jauh dari korang...



aku nak kita macam dulu... insyaallah... lepas nie aku janji takkan pergi jauh dari korang lagi... harap2 selalu leh join korang.. sembang sampai pitam.. anggaplah aku sahabat korang buat selamanya... I LUV THIS FRIENDSHIP and I LUV U ALL.... hope kita ketemu lagi...






p/s: sedey biler ade yang kata kite dah melupakan sahabat.. walhal.. diorang tak tau sebab kita jadi macam tu... buan sengaja... but.. diorang still segar dalam ingaan kita T____T




 

No comments: