Apr 2, 2010

Ape Dorang nie buat biler tension study??

tiktok..tiktok...
sila berhenti menulis, letakkan pen anda
yer... tepat jam 5 petang habis la test HETEROSIKLIK yang tersangat mencabar tue
waduh-waduh... tak tahu mau ngomong-ngomong dah
lepas jawab kan... heehehe
yang mampu buat sekarang... tawakal jer.. sebab dah berusaha T__T
*saya yakin dengan jawapan saya wink2







tengok tue.. sempat lagi snap pic kat dalam dewan
nampak tak jam yang besar rabak tue
hensemkan..wahuahuahua (dah gelong)
yer.. aku duduk depan la jugak
mase dah la tak cukup
tak sempat toleh kiri kanan pun
nak pegi toilet pun tahan.. huehue~~
*pensil box yang comel munggel2







owh... pic nie tentang aper???
mesti la aktiviti kami makan tengah malam
asal tengah malam jer lapar.. asal lapar jer tengah malam
tak ke seng-eng-ngal tue..hihih
dah banyak kan nak study.. tue yang asik lapor jer tue
yer~~ lihat la mereka beraksi dijalan raya
ayu membawa teh aisnyer dengan gembira... T___T


owh... muke telah digelap kan..
eh..eh tidak!
memag gelp pun T____T
me, linda and ayu
nasib baik lampu memberikan pencahayaan yang bagus jugak bling*



ahahah.. gaye aper korang tengah buat tue??
macam nak menyanyi rap jer...hahaha
cube tengok linda... macam bujang lapok jalan...wakakkak
nasib baik pic nie di blurkan... T___T



aper??
mereka ingat mereka comel ker tue??
roundabout tue lagi comel la
*nada jelez... T___T
ayu, linda and kema



yeah!! jom ke bulan (^__^)
ade cita2 nak jadi eksen kamen la
boleh tak???



p/s: korang mesti slalu supper cam aku gak kan.. ala, lepak2 kedai mamak tue kira supperkan..huihui... jangan naik badan setong dah la...kekekke





3 comments:

Anonymous said...

huhu mau bli kamera mhl tuh lh...nti leh snap gmbo koya2 y x blury2 tuh...sbijik2 muke kte nmpk kt ctuh...[kema]

adnil linda said...

cis...cis...dan cis...
asz memg jeles ngan kami2 pn...

MisZteEN said...

kema: keje..keje... n keje... br leh beli :p

linda: hahhahahah... ak suke.. aku suke...wakaka