Apr 5, 2010

Bertambah lagi budak kiut dalam rumh aku (^___^)

hye semua.. *cett!! cm rancangan disney jer..hahah
hari nie aku sangat gembira.
sebab per??
sebab...... aku dapat anak buah baru!!
yippe!! bertambah lagi sorang dalam rumah tue...
dah la dapat baby girl... mesti jelez si ayie nie!!



nak tengok si ayie time kecik2...!!
meh tengok bawah meh!!




nie masa die umor dua hari..
comel kan.. macam anak jepun
*wink2... mata sepet



nie masa die deman tiga minggu
kesian tau...T___T
susut badan die...
*tengok 2.. lain kan..





owh.. beliau dah kembali normal
ini la budak bernama aszfar zikri
die memang debab..wakakak




oweyhh! suka la tu dah pandai berjalan-jalan
siap senyum lagi tue!!
*balik nanti aku cubit-cubit pipi gebus ko tu..hahaha
nie lepas die umur satu tahun dua bulan..




haaa!! nak tau ape feveret die??
die suka tengok AWAN DANIA
kakahkah!!
kalo tengok cite tu, tak menoleh kiri kanan tau. siap ambik port depan TV lagi..
lawak betol gelagat die..hehehe
lagi satu, masa azan and masa TV Oasis ada siarkan zikir
die boleh duk depan TV tue tanpa berkelip!
magik ooOO!!
die la cucu kesayangan atok die!!
*lepas nie takleh dah nak manje lebey2... hehehe




ok, tak sabar nak tunggu esok
mau pulang ke KL sebentar..heheh
mau tengok baby girl tu...
dan mau jugak tengok si gemuk itu..!! wakakak




p/s: nanti aku upload pic baby girl k!! harap2 la kau tak sedebab ayie lepas nie..hhehehe~~






1 comment:

adnil linda said...

ayie....shuke2x...
muahhhhxx....hahahhaha