Mar 31, 2011

mimpi huduh!

korang pernah mimpi tak bf korang kapel ngan kawan korang sendiri secara senyap-senyap?? korang selama ni jadi bodoh jer sebab korang sorang jer tak tau pasal hubungan diorang ni. diorang siap mesej senyap-senyap lagi.



haaa... 2 la mimpi aku pagi tadi.. dah 2 kali aku mimpi gitu. apa petandanye ekk?? baik ke tak?? ke ade something ke... waaa.. misteri ni! 



aku siap ingat lagi masa tu ade ape tah, macam dinner aku ngan bf aku datang. kawan aku tu pun ada skali. perghh.. tempat cantik giler. and bila masa bf aku pegi toilet aku saja la belek-belek hp dia. skali ade mesej masuk. 


 "emm.. b, jumpa kita sekejap dekat luar. rindu la". aku.... "what???". sebabno tu aku kenal. aku ape lagi. tunggu dia keluar toilet pastu aku tanya dia apa hubugan dia dengan member aku tu. dia kata mana de pape. aku ape lagi la, berambus dari situ. siap nangis laju-laju lagi. *hoi.. hyperbola betul.. kakaaka.








dia cari aku. tapi tak jumpa. aku lari kat sebuah bangunan ni. kira bangunan ni moden sangat kot. lif dia siap boleh pusing-pusing lagi. siap ada 3 pintu tau. ikot suke ko nak keluar belah mana.








pastu dia call. aku cakap "selama ni saya percaya kat awak. ini yang saya terima??". "cukup lah sampai sini hubungan kita. awak pegi la kat dia".






ok.. pastu dah lupa.. emm.. takde mood nak pikir. bye~




p/s: demmm~ kerja ni. ish..ish.. (T___T)

No comments: