Jan 7, 2010

sekolahku, tempat men pondok-pondok..


salam... hye2 semua... sempena bukak skolah nie,aku nak wat entry pasal first time masuk skolah ... korang ingat x skolah mane korang menetap?? ape.. x igt??? ish2... makan semut banyak la korang nie...hehe


nak di jadikan cerita, aku nie dari kecik lagi duk dengan makcik... x duk sekali ngan mak ayah..sabtu ahad jer dorang jemput... so, sebagai anak manje yang di jage oleh makcik aku nie, slalu jer mintak bukan2.. sangat seronok time 2...hahaha.. time umur 5 tahun aku dah tergedik-gedik nak skolah... makcik aku anta la gi tadika.. ngan gaye pelat n melekat aku membace ABC... sampai la aku umur 6 tahun aku skolah kat tadika perpaduan 2...


darjah satu... aku skolah di SRK DHARMA, KL... skolah nie banyak la cina india sebab blakang skolah nie ade yayasan anak2 yatim... first time masuk kelas... aku happy jer... jumper member baru... ngan potongan rambut yang di ikat tocang...beg mickey mouse yang penuh ngan buku2 baru... kotak pensil yang penuh ngan alat tulis...hahaha.. azam baru kot.. aku tengok ade kawan2 aku menangis2 x nak skolah... dalam ati aku cakap *ape la dorang nie nak emo2 g skola...wakakaka... tipu2.. aku x cakap pape..



 masuk kelas kena perkenalkan diri... *name sy miszteen... saye tinggal di..bla..bla.. n seterusnyer.. lepas 2... kitorang di bawak jalan2 sekeliling skolah... yela.. skolah kecik jer... jalan2 10 minit dah abes..hehe...
waktu rehat la yang di tunggu2... sebab time makan... semua murid2 berebut-rebut nak beratur beli makanan.. *nasib bek time dulu makanan murah..


 bayak kot kenangan manis kat skolah 2... time 2 la hormon gatal baru nak mule... suke kat bdk bwh umur...hahah.. name pe tah.. iffa naim kot.. n time nie la paling best sebab x banyak masalah... kawan pun besh jer.. name-name member yang aku ingat dulu la... diyana, ain, ashraf, suriani, raja, nadzrim n rahmad.. 2 je la yang aku ingat..


yela.. skolah kat citu pun takat 3 tahun jer... mane nak ingat.. masuk darjah 4 terus pindah skolah kat puchong... SK PUCHONG JAYA... sampai la darjah 6..  sape2 yang kenal aku, sile2 la contact aku yer..!! windu korang semua...


cukup la korang tau aku skolah rendah mane.. nanti2 sambung skolah men plak..heheh.. k la... mau g mkn... tata titi tuttt tuutt!! (*-.-)



                                                        

2 comments:

NARDtheNERD said...

aku time tadika nangis giler2 dowh~...tak lama..1st week je..pastu aku pi tadika tamau balik..teehehee

MisZteEN said...

hahah.. lawak nad.. ak paling ingat time men plastersein a.k.a tanah liat jer... bleh wat mc2 bentok..kikik