Jan 14, 2010

Politik, berpolitik, dipolitikkan kah???

salam semua... sihat-sihat belaka kah??? aku tau kamoo semua semakin sihat... sebab tu sempat lagi membaca entry nie...hahaha... ok..ok... entry kali nie aku nak ceritakan pasal pilihan raya majlis perwakilan pelajar UMT yang dijadualkn biler eh....errrrmmm... jap-jap.. nak pikir... minggu depan 17/1... *tiada unsur-unsur politik di situ yer..





bukan hendak berpolitik kali nie... bukan nak ceritakan calon-calonnyer... *sumpah aku x kenal seorang pun.. tapi aku nak ceritakan pasal sikap student-student UMT nie... perangai mereka mengalahkan budak-budak yang baru lepas sunat..




mane x nyer... ade ke penat-penat calon-calon tue menampal poster mereka merata-rata semalam, ari nie dah tercabut... xde kesadaran civic langsung... dah tue, biler berterabur kat lantai, selambe jer pijak poster bebudak 2... kesian mereka dowh.. deyyhh macha... respect la cikit kat bakal-bakal pemimpin tue... jangan nak berlaku songsang pulak... diorang penat-penat berhabis duet wat benda-benda tue... *ayat sedey di citu..




aku cukup x suke la perangai macam nie.. malu pensyarah-pensyarah tengok.. x lawa langsung pemandangan.. *nak lawa g la KLCC ker..haha.. kita sebagai student yang interlektual x patot kot buat perangai cam gitu... cam haram jadah jer... no manners...




sudah-sudah..!! buangkan sikap yang sengal-sengal unta tue.. tunjukkan perangai Baik-macam-suci-kot kat orang luar.. malu weh orang mengate U  kite... *Aku tau keadaan nie berlaku gak dalam arena politik negara..




ok la... adios amigos mau berambus.. caucau air cincau....Slluuurrrpppp..!!




p/s: kau rase aku patot undi sape?? yang hensem kah?? muke ala-ala Pemimpin-Kipas-Susah-mati kah??? mari main one two juss...






2 comments:

adnil linda said...

xmaw undi thun nie...
hehehhe

MisZteEN said...

cis,..!! x menjadi contoh betol senior nie..hakhak..