Jan 23, 2010

15 perkara orang x tau pasal ko... sile ceritakan...

 ~okeys~
~bawah nie orang tag aku suh buat dalam facebook~
~sile layan...hehehe~

Sila ceritakan 15 perkara yang orang x tau pasal awk dari awak kecik2 dulu sampai sekarang.Seterusnya, sila tag 5 org rakan awak pula.Terima kasih.

dgn prasaan xbeshnye menjawab:

1 .dari kecik sampai besar asik berhijrah je keje aku... skolah bertukar2... mule2 skolah kat SK Dharma, KL pstu SK puchong jaya.. dah besar aku g la skolah Batu 8 (batu 2 xde eh).. alih2 dapat lak MRSM muar... jauh merantau.. biler dah agak2 pandai aku masuk Matrik Penang and last nie UMT... jauh d bumi terengganu... wawawa~ kwn2 aku y lme, sile kontek aku balik yer...


2. Penah ponteng skolah panjat pagar sebab nak tengok wayang kat IOI mall 2... huhu.. dapat la murah ckit sebab pakai baju skolah... hahah~sronok2... suke gileerrrr cite2 antoo.. makan budak..hohoh


3. Sampai sekarang dah ade 6 org cowok... huhu.. harap2 nie la yang paling last... suke2!!! hehe


4 . First time minat kat budak lelaki time skolah rendah... time 2 budak laki 2 darjah 2, aku darjah 3... comel sgt!!..
biler time aku nak pindah skolah, siap bagi die pensel lg... wahahah~..*tu jer yang termampu time tue..hahah



5. Suke memasak... xcyee sila tanye la housemate2ku... heheh~ *x betol siap korang..hoho
 


6. Dari kecik dah ade name panggilan.. budak2 laki skolah aku yang letak.. neklimah(aku pakai spek mate lor), sotong kering (sebab aku kurus kering) 
 

7 . Pernah simpan rambut sampai pinggang... 2 la first time ade rambut panjang... huhu~


8. Sangat menggilai bola sepak!!! tapi, dah lame la aku xturun padang...xde geng lor... *parut kat lutut bukti 2 aku berhempas pulas main... haha~peminat Liverpool... yeah!!


9. Pernah bercita-cita nak jadi askar sebab bapak aku askar.. tapi apekan daya...*cempedak dah jadi nangka.. aku awal2 di reject sebab pakai spek...huhuh~ sedey weh.. 



10 Meminati honda civic kaler putih... dr dulu aku idam2kan... huhu.. biler la leh dapat.. ade sape2 nak bagi x??... heheh~


11 . Lipas adalah musuh idopku dari kecik!!! siap boleh nangis kalo ade orang nyakat aku dengan bende 2... mintak simpang..huh!! *beni-benciii~~


12. lebih suke makan kat umah dari beli kat kedai.. *sebab aku menjage badan.. wahah~ tapi biler time teringin, aku pulun makan jer per yang ade a.k.a rembat-ape-yang-ade-depan mata... hehe


13 . sakit telinge time kat muar dulu.. seminggu duk umah..sebabnyer telinge aku ade something yang xboleh dikeluarkn..*betul ker ayt ak 2... 2 la, kecik2 telinge terlanggar meja konkrit... nakal sgt... hehe~


14. xsuke dok terengganu sebab xde wayang... huhu.. *cepat2 la abes.. lagi satu, dah boring asik pergi mydin n giant.. wat la jusco ker, carefour ker... huhu


15 . banyak kawan laki dari kawan pompuan time kecik2 dulu.. main layang2, guli, konda-kondi, baling selipar * tapi bukan baling selipar kamek k...haha, bola beracun, bola sepak, kejar2... semue la aku main.. biler jumpe balik time besar2 semue malu2.. hehe~


~Serba sedikit tentang diriku y suke menggomel nie... heheh~
~ okeys... sile percaye semua di atas~
~sesungguhnyer iya adalah benar2 belaka~
~cceeehhh...!!! bajet siot~








2 comments:

NARDtheNERD said...

hye neklimah~...teehehe~

MisZteEN said...

hahah.. sweetnyer name...kekeke