Jan 17, 2010

Gol Keeper Sejati or bidan terjun??



~salam~
~lai-lai... aku mau tunjuk pic main futsal semalam~
~abes la urat bontot tercabut kot disebabkan aku jatuh kat bilik air~
~tapi dengan semangat yang berkobar-kobar~
~aku gagahi jua~
~*ayat macam nak g berperang jer..hihi~



~ok-ok~
~dengan semangat kesukanan yang ade~
~aku tetap main sebagai gol keeper and defender~
~lawak giler la~
~yela, 5 tahun aku tinggalkan futsal~
~tetibe main plak semalam~
~mane urat kentut x terkejut..hihih~
~sekarang baru terima padah~
~abes lebam satu badan~
~ok2.. let`s check it out~




~team murtabak basi~
~terbaik oookkk!!~


~kami-kami yg gorjes~
~nak mengurat sila isi borang..hehe~
~nor muke garang giler..hahah~
~dari kiri bawah : fiza, yatt n norfariza~
~atas: lin n aku~


~nampak 2.. penjage gol yang berdedikasi~
~ecececeh.. cam tiang gol jer aku tgk~



~kami dibarisan pertahanan~
~nor yang macam kubu besi~
~kebal dowh..hahah~


~ini iklan sampingan~
~anda berada di wilayah miszteen~
~hahaha~


~walaupun dapat no 3 jer~
~itu dah kire terbaik ok!!~


~to shamad and da geng~
~jangan lupekan janji-janji manis korang~
~medal tetap di tuntut~
~hahahah~


~oowhyeah.. geng kami~
~sos thai fc n murtabak basi~
~coklat and merah~
~kami serasi bersama.. hahaha~



~time-time nie la dapat tengok pelbagai gelagat~
~dah la lawan satu jabatan kimia~
~ade junior n senior~
~bagi aku futsal nie mengeratkan silaturrahim~
~rugi la sape2 x join 2~


~and buat penyokong aku yang dok sebut sup tulang limah 2~
~trimas la sebab sudi datang~
~menyokong aku n kami yang gojes nie~
~tanpa korang, sunyi la court semalam..hahah~



~ok2.. ingin perbetulkan urat kentot~
~kang payah lak aku nak melepas..hahaha~
~caucau... air cincau~'


p/s: kredit to ciklinda for this picture.. aku x sempat nak snap.. bz main smalam..hihi.. meh2 nak bg ko seposen..




1 comment:

adnil linda said...

kredit celcom ke maxis???

hahahahha