Feb 28, 2011

download citer khurafat cepat!

hahah.. baru jer nak tengok cite nie. orang lain dah berjanggut tengok. kat mane lagi, youtube je la akn.. easy! hee~





ala... ritu nak beli tiket tade plak tiket malam kan.. 2 yang tertengok cite lain 2.. cite ape eh?? dah lupe lak. tapi cite omputeh la.. the rock berlakon. best jugak. cite pasal nak balas dendam. tak rugi gak la tengok.






haaa... sebut pasal cite khurafat, orang kat seram sangat. yeker??? sampai aku dengar yang lelaki macho pun siap tutup-tutup mate lagi terkjut.. kah3! ok-ok.. dah takot dah...llalalalala




alamak, lambat lak nak download ni. hissshh!! ok la.. nak layan matlutfi90 dulu k.. nanti aku cite la pasal khurafat ni. korang yang tak penah tengok lagi, cepat2 download macam aku k!! daa~




p/s: slamat berpisah february.. sob3! kema, eden da dapat gaji. yeeaahh!! boleh gi kenduri ayue!! ehem2..








4 comments:

Hazrina Erin said...

da tengok 2x da..hahaha

kema said...

owh jelessss~..kema xdpt gaji lg..sob3

adnil linda said...

cepat gile dpt gj...sonok betul...

MisZteEN said...

erin: yeke?? bg kt biase2 jer.. xla takot sgt.. sb gelap sgt gmbr die.. heheh

kema & linda: memang la dah dpt. tapi kne cash out 3/3..huhuh
takot x smpat msk jer