Feb 16, 2011

dem~ gementarnye esok!

yer2.. tengah gementar nie..
esok bermulanya hari penentuan hidup ini..
motif??
dah dapat kerja baru.. yeayy!!!





hari khamis lepas gi interview..
first time pergi interview as degree holder.. *ceh! orang lain lagi berkurun gi interview dari kau tau.
hahaha.. a`aa.. memang aku nie lambat sikit.
takpe2.. kite cuba tengok esok. boleh ke tak aku buat kerja nie.. hee~





kerja yang luar dari bidang, memerlukan kemahiran komunikasi yang tinggi,
kena yakin, n aku masih tertanya-tanya..
mampu ke aku buat??
hanya mamapu jawab "belum cuba belum tau kan".
orang lain mampu buat, kenapa tidak aku??




p/s: hehe.. kena tunggu la 3 hari aku kerja baru aku citer kat korang aku kerja ape. now, biar la rahsia :)). takut tak menjadi pulak kan..



5 comments:

eira said...

wow..best kan da abis blajar..ckap la,kje ape 2..

kema said...

wahhh~ congrtz asz gorjes....gaji msti masyuk tuh..riban2 neh...leh mintak blanje..hahaha~

adnil linda said...

nk benti keje ah....

MisZteEN said...

eira: tak best tuk cari kerja.. susah :(

MisZteEN said...

kema & linda: dah berenti kerja pun..huhuhu