Nov 12, 2010

lelaki terhensem bagi aku.. hee~

Nak tengok lelaki hensem?? tutup mate... bukak mate.. tutup... bukak. tadaaaa...!
dah macam senaman mate lak.. ok2..*tepuk tangan... pandai korang kan.. hakhakhak!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yer...yer..!!die memang hensem.. Farid kamil.. tengok-tengok!
aku dah stat cair tengok die.. ooouuuww!!
sungguh tertawan makk nyahh!!
aku nak kat die.. tapi die dah reject aku awal2 dah..
makk tak secantik lisa surhani okeh!
rambut tu dah macam goku pulak aku tengok.. tu yang mahal tu..hehehe
takpe-takpe.. die taknak kat aku... meh beralih arah ke lelaki hensem yang ke-2.. huh!




hoiyehh!! hoiyehh!! die sungguh da very da macho
i likee!!! macam ala-ala gangster tau muke tu..
Zahiril Adzim.. ala.. yang pelakon KAMI tu.. pegang watak boy..
tak ke macho korang tengok die.. comel weh!! muke jarang senyum..
tapi, biler dah senyum.. peerrgghh!! cair beb! siap ada  taik lalat lagi tu..
owwhh!! owwhh!! manis sungguh.. aaauuuww!!
nie lagi sorang.. aku nak kat die dah de kali dah.. due-due kene reject.. hampagas betul..huahuahuhaa!
katenye, single is simple.. hheeh okey la tu..
die ade blog sendiri tau.. pegi la google sendiri..hakahak! *kejam sungguh..hahah



tengok tu! ko buat diriku cantik menarik tertarik ko memang da bomb!
sile-sile jangan berebut ngan aku ok!


dan lelaki paling hensem yang ke-3 jatuh kepada....!!
*jangan lupa buat-buat bunyi drum... plom..plom..plom.. hhaha
.
.
.
.
.


hoiyeehh!!! erkkk!! sape nie eh... kamu bukan artis
hhehe.. jangan marah aaarr..
ye-yer. die memang hensem.. sape lagi buah hati pengarang jantung saye
encik didie.. ok.. korang jangan tenung lame-lame.. kang sakit mate..hahaha
yang nie aku nak kat die, terus die tak reject-reject aku..kuikui..
 *nasib la nak, kalau tak... jadi andartu la aku nanti oii..
paling suke mate die.. sepet kan..kan.. i suke jenis yang sepet2 nie.. macam apek! kehkheh!
comel wat... dah macam kung fu panda aku tengok.. hahaha



ok la... sape pulak lelaki terhensem bagi korang?? mesti aku kan..kan.. hehe


p/s: kalau la aku lelaki, mesti dah buat rambut cacak-cacak cam durian tu.. baru macho.. kalau la kan.. hehe








                                   

1 comment:

kema said...

asz...ade award tuk kamuu..amek tau