Nov 21, 2010

congrats hoki malaysia (^___^)

wihuu~
tahniah-tahniah!!! pasukan hoki negara kita mengalahan pasukan china 4-2 tadi. ternyata malaysia BOLEH!
owh.. semangat kesukan tibe2 menjelma. semangat kesukanan nie muncul bile ade sukan olimpik, komonwel, sukan SEA, sukan asia n tak ketinggalan piala malaysia. muahahha~



sangat suka tengok game tadi. ternyata pasukan kita memang hebat! semalam dok layan takraw. malangnye kita kalah dengan thailand. nak buat macam mana. mereka juara tradisi. ape-ape pun, tahniah sebab menyumbangkan pingat pingat kepada kontinjen malaysia! yihuu...!



dan terbaru, tengok game datuk lee chong wei menentang lin dan. owh..! ternyata lin dan cukup hebat malam nie. nak buat macam mane. masing-masing dah letih main game yang ternyata panjang. hampir 1 jam 45 minit bai! set pertama lin dan menang 21-13, set kedua datuk lee chong wei menang 21-15 n set penentuan lin dan menang 21-10. nak buat macam mane. tak ade rezeki. ape-ape pun, TAHNIAH!!! sebab dapat gak bawak balik pingat perak. begitu juge beregu negara kita. tahniah!




 korang pun patot tengok game-game nie kat TV. sokong lah pasukan malaysia~ yeahhh!!


p/s: suke betul tengok mizz nina dah bertunang dengan noh hujan. Tahniah yer..! n suke juga tengok video klip terbaru diorang. KURNIA... sweet jer~ hee~


2 comments:

adnil linda said...

lin da...
msti la menang...hahahha

MisZteEN said...

hahah... perasan~