May 15, 2010

Penganggur berjaya macam aku nie, sila pegi!!

hye..hye.. yang-yang semua
*misi suara gedik bermula...
you ols semua..
mai la ikot cek g job fair esok..




tapi xtau nak pi yang mana satu..
satu kat PWTC n satu lg kat Putrajaya
eeemmm.....
cek igt nak pi yang dekat jela...
PWTC..gehehe
lagi pun boleh round2 KL kn..kn...
i loike....kekke




dah pernah pi taun lepas
meriah la jugak...
sambil2 tue leh cuci mata skali..
*wah.. mengaku!!



untuk taknak beratur panjang..
ape kate korang daftar dulu kat cini



kepada penganggur macam aku nie
ape lagi weh..!!
jom la... sampai ahad nie je k!
jangan you ols nak ternak lemak jer..
kang sampai ke sudah tak kurus-kurus you ols baru tau..
daaa~~




p/s: auuuwwwhh!! gediks sungguh aku kan... lalalala.. ade aku kesah??




2 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

meh dtg amik aku meh,,
aku pn nk g gak.....

MisZteEN said...

hahha... kasihan~ =p