May 20, 2010

blog puisi, sajak pun best ape!


salam semuaa
aku dah rase bosan dah duk umah nie
nak start cari kerja dah.. mau mula bulan depan
ade sape2 nak bagi kerja?? ngeheheh





bila dah takde kerja nie
on9 jela kan.. pegi jengah blog2 baru...
syokk oooO
(^___^)




aku suka baca blog-blog yang sempoi... bahasa pun comel
blog-blog makanan, blog-blog kawin, blog mummy...
semua aku terjah...




kadang aku terpikir.. macam mane la dorang boleh dapat idea nak tulis entry kan
aku berbuih memerah kepala otak nie nak cari idea
lagi2 aku suka n sangat kagum pada orang yang tulis blog yang ade puisi, syair, pantun, sajak... semua la
bahasa puitis giler.. takleh saya terpikir ayat macam tue
ade yang aku paham maksud tersuratnyer.. ade yang tak..
kagum giler!!





eheh kamoo!! boleh ajar saya buat sajak??
dah lame tinggalkan kelas BM.. dah lupa la
suka tau baca tulisan korang...
nanti saya terjah lagi k!





p/s: mana2 blog yang takde chat box tue, apa kate korang buat satu.. senang saya nak terjah.. ehehehe *malu... ade otai jenguk blog saya.. mesti cakap sopan2 :)


No comments: