May 23, 2010

penat tapi puas! ;)

Alhamdulillah
selesai dah majlis kenduri kat umah aku nie
meriah weh!!
macam kenduri kawen..heheh



lauk pun sedap2..
bak kate orang, pembuka selera la..
ade kambing bakar, ayam percik, kari kambing, gulai nanas ikan masin, sambal sotong kering, ulam2 n tak lupa jugak sambal belacan!
pergh!! kecur air liur beb..
rugi la korang tak datang.. huahuahua!





penat memang penat..
dari semalam masakkan
*tolong mak jer..hehe
tapi rasa berbaloi sebab ramai yang datang
tak kira cina, melayu, india
semangat muhibbahn 1 malaysia la katekan..hehehe





and ade satu perkara lawak masa kenduri tue
adik aku si aszrul
die kan khatam quran
mula-mula die baca surah suara dah menggeletar
lepas tue siap nangis2 sambil baca
bile tanye die sebab per nangis,
die jawab "adik takot la ramai orang.. nervous".





kesian aku dengar..
kalau aku jadi die pun mesti aku nangis gak. sebab sorang2 kan.heheh
alamak!
nanti la ak upload pic yer..
gamba2 makanan yang besh!
ok..daa~



No comments: