Mar 18, 2010

Korang nak sangat kn tgk gambar dinner (T___T)


-salam-
-atas permintaan korang-
-aku tepek la pic g dinner 2-
-dinner budak2 kimia lor-
-TAPI...!!
* nie yang wat aku marah nie..!!-



-aku just dapat upload 4 gambar dalam mase 4 jam-
(T__T)
*boleh bayangkan aku mncarut gile baban-
-ape kes line BEROK nie x okey2 lagi-
-dah seminggu lor-
*nie kes nak kene bakar la nie-
-JENG..JENG..JENG...!!-
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.


-muahaaha.. mesti la tepek muke sendiri-
-pessss time pakai makeup tebal2..wakakaka-
-makeup sendirian berhad jer.. tade uwet T__T-
-lihat la hasilnyer.. shantekkan...ngeheheh-
*sile abaikan cara aku pakai tudung. main sesah jer mane dan..hihi




-owh... baju nie la yang dicari sampai balik ke KL aritu-
-gaun PURPLE!! oyeah!!-
-dapat gak merase pakai gaun-
-tema malam2 GLITZZZ N GLAMOROUS-
-zaaasss...!! semua hot-hot jer-
-cantek2 baju dorang-
-tapi x dapat nak tunjuk.. adey...!!-




-nie jer ade sorang leh tersesat-
-kehkehkeh-
-merahnyer mak ngah..!!-
-nasib baik dia putih-
-sesuai jer pakai merah2 nie-
*kalo gelap cam aku, alamatnyer konflik identiti la..hhaha-


-owh-
-sempat lagi berpis-piss san gitu..kekeeke-
-nak buat cam maner, kamera diri sendiri punye-
-tangkap pun diri sendiri punya gamba jer la...hahaha-
*jangan marah  >_<




-ok la-
-till next time aku upload pic member2 lain k-
-2 pun kalo aku x bakar BEROK nie lagi la-
-daa~~~~ ----- >___<



p/s: malam 2 korang semua sempoi2 kan... aku suke la... hopefully kite kan ketemu lagi biler2 ok..!! x sabar nak tengok anak2 korang semua.. hhahah boleh wat dinner family plak..hiihi *MELAMPAU..!!




5 comments:

Cik Fasyareena said...

ok asz..aku tgu anak ko ek..hehe

nurul nasriati said...

aku nak perform diner family nnt..haha..
*aku tlah menjadi gila glamer..lalalalaa*

MisZteEN said...

pasya: ngahaahha... ko kawin dulu kot..kekeke


nasz: haa!! 2 yang aku tunggu.. hang nyanyi sedap... tapi awat cam nak cry jer... sebak ak dr..wakaakakak

nurul nasriati said...

tulus gla hg komen weh..aku trasa..sila pujuk aku...hahaha

MisZteEN said...

hahaa... x hipokrit lg okey dr mengate blakang kn..ngehehehe... tp best per.....sweet jer...lallalala
meh2 aku bagi kiss sebijik... mmuuaahh!!