Mar 26, 2010

ingat tak awak waktu mula-mula kita couple??


salam
tengah lepak2 on9 ade pulak idea nak merepek2 lagi
layan blues la katekan
jom layann....




awk... ingat tak kali pertama kita berjumpa?? lepas 5 bulan kita couple baru jumpa kan?? saya rasakan macam semalam jer baru kita jumpe wak... seronok sangat... happy giler-giler... tak terkata saya time tu.. time tu awak baru datang KL.. ade praktikal... kalo tak, xdenyer kita jumpe kan wak??




kita jumpa dekat KL Central kan... berdebar-debar time saye nak jumpe awak tu... yela, muka awak nampak garang.. tapi dalam hati ada taman...heheheh... awak tegur saya masa dekat atas tangga bergerak * comelnye bunyi..hihi.. nasib baik saye tak opocot kat atas tu.. cuma terkesima sebentar.. *ewah-ewah ko nie... mengada..hihih




lepas perkenalkan diri tu kan... saya terus blushing... malu la wak... cakap pun tak banyak kan..heheh.. biasa la.. main terjah jer.. mana tau awk tak hensem macam dalam gambar.. *hihi... tipu...tippu.. dah lama-lama sikit baru ok kan... masa tu kita jalan satu KL.. tapi.... seyes saya tak ingat kita jalan kat mana.. yang ingat kita pergi Sungai Wang kan....



petang tu pulak kita pergi pasar malam kat Jalan TAR.. banyak betol saya makan kan wak.. tapi awak tak pernah kisah... terima saya seadanya kan... saye rasakan masa tu kita dah lama kenal.. siap bergurau senda.. * nasib baik tak guling-guling tau...heheh... dalam pukul 9 saya dah kena balik dah... maklum la... naik bas jer pergi dating...ngehehe.. sedih la sikit-sikit masa tu.. TAPI...!!!



Esoknya pulak kita keluar lagi kan.. yehaaa... (^___^) suka sangat-sangat... rasa bahagia jer time tu... kita buat apa kita nak buat... kita makan apa kita nak makan... kita tengok apa yang kita nak tengok...heheheh.. saya suka sangat tengok muka awak tau... bila awak senyum, mata awak jadi sepet. tu lagi laa saya suka... dah macam anak apek jer...




dan paling saya benci masa kita nak berpisah tu... sedih sangat-sangat tau... yela... umah maunye jauh 500 km.. jumpa sekejap jer.. tapi saya kuatkan semangat supaya tak menagis tau wak... awak tengok saya bila saya naik bas... saya tahu awak sedih jugak time tu... awak tak nak lepaskn saya pergi.. kalau boleh awak nak ikat saya dekat sebelah awak kan.. boleh jadi kembar... huhuhu




dan hari-hari mendatang buatkan saya bahagia kan wak... awak limpahi dengan kasih sayang awak... awak pujuk saya, awak ambil berat pasal saya.... saya hargai semua tu.. dan selepas 3 tahun 3 bulan, awak masih sabar dengan sikap saya, awak masih panda mengambil hati saya, awak masih hargai diri saya.. terima kasih dari hati tulus mulus saya nie... mohon maaf dari hujung rambut sampi hujung kaki kerana diri ini masih banyak kekurangan di sisi awak... saya sentiasa berdoa kepadanya agar jodoh kita berpanjangan.... jangan ada benci okeyh!!


yang kasih,
miszteen







p/s: awak jangan gelak masa baca nie...hhuhu.. okeyh2!! yang lain-lain sediakan baldi di sebelah okeyh... hohoho.. tetibe blushing buat entry jiwang..kekeke (^__^)








5 comments:

NARDtheNERD said...

ewah ewah~...dalam hati ada taman...teehehehe~

Unknown said...

wah....sweeeet nye...
cm gula2 batu...
hehehehhee

MisZteEN said...

hahahah.... yer2... taman negara kot... ngeheeh

linda: gula batu xla sweet sangat... gula kat kedai 2 lagi la... kene kencing manis terus...wakakaka

APAN said...

bagus2...

MisZteEN said...

thankz =p