Mar 27, 2010

Kemeriahan Terserlah kat muke2 bebudak kimia neh!!

hohhoho.. dah berminggu-minggu baru nak tepek pic dinner
ape kes aku nie?? hikhik *gelak gedik
dah kate tenet berok nie baru elok
semestinyer la gunekannye sebaik mungkin...hhaha
jom2 selok bawah...heheh


aku dengan sew lin
siap berpis-pisican lagi...
nie masa baru nak bertolak



hoho.. roomateku yang ku sayang
haruslah ade pic mereka berdua
hajar and dilly
senyap tak bererti diorang nie tak giler2
kalah aku tau..heheh



owh.. muke kema pulak aku tempek kat cini
muke die macam baik jer kan...haaha
tapi.. mak aiii!!
ko jawab la sendiri kema...alallala


nie muke dua orang budak kimia
yang tengah sewel.. oh!! tidak..tidak..
diorang nak menarik agogo time tu
tapi tak dapat...hahaha
*dapat aku kenekan korang
kenny yang sweet n nuar



hhaha... asal muke pejal bercahaya tu..
siap bertopi lagi..kekekk
yang kat blakang tu muke adib n nuar bajet hot di citu
*muke budak2 laki yang berape kerat jer ade kat kos aku



owh.. sweet memories to remember
muke masing-masing teruja
nanad yang debok, aku and abang sewiit sekali lagi..hehe



aku: alamak abang... saye dah tak single..
macam mane nie abang nak ngorat saye.
abang sewiit: ala.... abang dah takde can la nie
nak larikk balik sarawak la kalo adik tak terime pinangan abang
sebelom larikk meh gamba sama2
boleh abang simpan pic nie bawah bantal busuk abang...hohoh
*dialog tipu bersama abang sewiitt




ayu :: fasya :: nor :: kema :: linda
nie muke2 bebudak yang kuat makan kat meja aku ritu
hahahahaahaha * gelak teramat jahat


yang kuning tu menang queen of da night
memang lawa pun die.. tambah kulit putih gebu di tu
aneschan : khalisah : sew lin


hahaha....
bebudak salmon + nella
diorang yang perform malam tu
tapi nie pelengkap gaya jer
mane tah yang lain2


yer~~~~
muke kami di pintu gerbang
nanad : jajat : aku : sew lin
datang together2 and makan pun sama satu meja



yer... bebudak yang terawal ku kenal dulu
mase mule2 datang lab
suriani and aini aziziah
*ambik ko... tepek name betol terus..wakakak


ceh!! ade hati pulak nak main musik
takde bakat kot!!
pegang je jadi la...
bersama cik nasz.. owh.. singer malam tue


semua budak kos kami
depan tu lecturer2 kimia
comel kan muke dr.suhaimi...ngeheheh


gamba candid kot
masing2 hot malam tu


hahaha... nie lagi la pic xleh blah
si deli bajet artis 80-an gitu..hahaha



malam tu penuh kenangan
rugi oooOO sape yang tak pegi
missss really this moment
even ade gado2 manjer
even ade macam2 masalah
tapi aku still sayang korang semua
semua bebudak kimia
tak kire lah SK taupun KAP
kalo takde warne dalam life
tak meriah kot..kan..kan...




lagi berape hari nak abes
aku dah rase sedey
aku nak mintak maaf kat korang
kalo aku terkasar bahasa, terguriskan hati korang ker
aku mintak maaf sangat2
sebab kadang2 aku tak perasan benda tu
kita sebagai manusia tak lari dari melakukan kesilapan
owh.. pasal semua benda
even korang marah kat aku..aku marah kat korang
aku tak simpan dendam... aku maafkan semuanya okeyh!!


okeyh.. lepas nie memang dah sah2 susah nak jumpe korang dah
aku wish GOOD LUCK tuk semua benda
tuk final exam nie
tuk life korang
dah dapat keje banjer2 la...ngeheheeh
tuk semua benda
aku dengar rama yang dah nak jadi mak orang
jangan lupe roger2 okeyh!!
tak sabar nak datang kenduri kawin korang




so, dengan hari-hari yang mendatang nie....
KITA ENJOY!!!
(^____^)



p/s: memang la korang nie... sajer jer nak bagi aku touching lebeyh2...hehehe... sayang korang okeyh!!

4 comments:

Unknown said...

hohohoho.....
kau katakan ak kuat mkn....
ini maw mkn kamooo plak...

MisZteEN said...

hahahaha... takotnyer aku ciklinda...
tapi xde bahagian y best pn tuk d mkn...hehe

Cik Fasyareena said...

chop2..aku xmakan bnyk..hehe..

wah..ayat2 last tu touching tuh..
tisu plsss...~
sob3..~

sape da keje tu lanje2 la deh..aku lambat lg.kirenye leh paw kowg dulu la neh kn...
asyik!!

DeGorgeous FashionHouse said...

sya xgi..ruginye..huhu..hari tu clash ngn jamuan kat umah nenek..emm tgk gmbr org jela.heheh