May 28, 2011

bila semua dah berkumpul kat umah!

Yuhuu~ kengkawan..
apa macam, ada sihat kaa?? 
hahah.. saja nak cerita benda-benda santai.




hari ni cukup gak akhirnye kami 9 adik beradik berkumpul kat rumah. yela.. semuanya dah balik kan.


adik aku yang kat sarawak tu dah balik minggu lepas. konon-konon nak surprise kan mak la. kata dalam phone cakap nak balik awal jun, tup-tup dah ada kat rumah! terkejut berok mak.. keh3! 


aku la yang gi jemput dia kat LCCT. dah macam orang pindah rumah dah bawak balik banyak barang. dah abes poli la katekan.


pastu semalam adik yang askar tu balik. cuti 5 hari katanya. memang meriah la rumah. lepas bulan 6 ni abes la dia study kat PD tu. yela, jarangkan dapat berkumpul cukup 9 orang.




dari kiri: kakak, abang ipar, aniq (poli sarawak), boboy (abang), ateh (askar muke tak siap tu) cha (blaja kolej), aku (amboi, comelnye.. *pengsan. heeh)
depan: adik, abot n kakak.




see.. ramai kan. hehe. comel jer masing-masing time ni. keh3! gambar raya. tapi tak dapat raya kat kampung sebab mak ngan abah sakit time ni. kite raye kat studio jela. =__=




dah kata ramai kat umah, mak masak la macam-macam. mesti la yang sedap-sedap. anak-anak dia balik. sama la macam aku dulu. asal balik umah request macam2.. hahah. smalam buat laksa. perrrrgggghh!! kecur liur beb. sapa nak?? ngehehe. pastu esok dengar kata nak masak siput sedut. harap jadi lah yer. (*____^)




ok, bagi family aku yang besar ni, aku sangat bersyukur la cukup makan pakai even mak aku bersusah payah nak besarkan kitorang. jangan tak tau, ade je sedara mara yang tak suka sebab kitorangkan ramai. kecik-kecik mesti kena marah. :( tapi takpe, kitorang nak tunjuk kat diorang yang kitorang pun boleh berjaya tau. jangan memain. :)




ok, tu jer nak repekkan hari ni. sapa rasa2 nak makan laksa penang, moh ler ke rumah saya. seperiuk tau! sllluuurrrrppp!!




p/s: biar sederhana asal kaya budi bahasa :) . nanti kita tepek gambar laksa bagi korang teliur yer~


No comments: