Apr 2, 2011

jumpa geng skolah dulu-dulu!

hye-hye..




wahaha. hari ni ade gathering dengan wajah-wajah kesayangan hamba. ehem-ehem. bukan ngan bf la. ngan geng.....................................




LET`S BE WANNA BE!!!


giler patathic. wakaaka. alaaa... geng dari gua skolah rendah sampai menegah la. windu semua orang!! waaaa :))










ok... senyum~ heheh. rindu kat semua ni! owh! ada yang takde. meh tengok gambar ni lak
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.




per yang korang gelak tu haa?? nak kena sekeh?? tau la muke kitorang time ni.. err..errr.. (=__=) dem~






takpe-takpe. nanti kitorang ambik gambar banyak-banyak hari ni. pastu tempek kat sini. semua dah cun-cun kan..kan. mesti berair-air mate korang nengok! ahakkss!!






ala.. muke baru akhil baligh.. macam tu la..wakakaka.. windu sangat-sangat kat diorang ni semua. syue-shera-sarah-aishah-dee-maien-ain alang-wani-farah-sakinah-aku-shaz-abid-susan..errr.. sape lagi eh yang aku tak sebut nama?? SORRY YER.




ok kawan-kawan, tunggu saya kat sana yer~. kalau saya lambat harap di maafi.. ngehehe.






p/s: ehem..ehem.. ada kengkawan aku ni nak umumkan berita baik. Wah!! x sabarnya nak tunggu.. ngheheeh~



No comments: