Apr 28, 2011

Happy Besday Adikku-yang-banyak-songeh :)

yup. today birthday dia yang ke-12. yeaayyy!! dah boleh buat IC. ngeheheh. aku kan ade 9 adik beradik. kira ni yang paling last la, paling manja + mengada + cenggeng. muahaha. *mari kutuk sepuas hati sebab dia takkan baca entry ni pun. :))






nak tengok ghupe die?? ni ha budak banyak songgeh tu.






apa?? dia lagi comel dari aku?? ish3 T__T. nama dia aszrul. ni masa pergi konvo aku tahun lepas. dia sorang je lepas nak pegi sebab tak muat keta. dah la jauh sampai ke ganu tu. perrghhh!! kira mantap la dia dapat makan sotong celup tepung kat teluk ketapang tu. dah la murah, banyak lak tu.. slllurrrpp.. meleleh air liur bila terkenangkan kembali sotong itu. muehehe.




gambar dia, mama, abah ngan makcik aku masa dekat konvo tu. dapat lepak kejap je ngan kengkawan sebab nak rush balik ke kuantan T__T. jumpa kejap pun jadi la kan. hehehe. memori terindah beb! tengok muka dia tu. macam nak mintak pelempang jer. 






ok, pic atas ni aku rasa dia edit sendiri kot. eeemmm ke abang dia buatkan. tengok, masih kanak-kanak ribena lagi melompat-lompat. die ni sebenarnye hensem la jugak. dah la suara serak2 basah. ingat seksi la tu oooii!! pic ni masa kat kampung beraya tahun lepas.










nak tau, dia ni dah jadi pemain kelab bola sepak kat puchong ni. siap cikgu sekolah lain panggil tuk main. lawan soccer kids gitu. tapi kalah. heheh. die kata ade game yang tunjuk kat tv. tah tv bape x ingat la. kire ala-ala liga bebudak bawah 12 la ni. dalam adik beradik aku, diorang ni lebih terarah kat bola sepak. adik aku yang no 5 tu, skarang dok main untuk politeknik dia kat kuching tu. yang no 6 pun sama. main tuk kolej.






kalau dah nengok bola, jangan harap la dapat tukar channel. geram jer rasanye. lagi-lagi hari selasa, sabtu n ahad. menangis air mata darah sekali pun abah aku takkan tukarnye T__T. aku rasa bakat diorang ni turun dari abah aku la. dulu dia pemain bola sepak gak. untuk saja-saja. tapi sekarang,, errr.. perot sudah boroi. dah tak larat lettew.. heheh.






kan dah merepek tu, ok la, untuk ko adik, selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-12, semoga berjaya dalam UPSR tahun ni n ingat gak, main bola boleh, study jangan lupe yer =____=. *perrrgghh!! ayat nak skema gile. tercekik tulang ikan aku.




tatatititutu :P




p/s: malam ni makan kek yang abang aku order kat hotel die kerja.. perrgghh!! mesti sedap weh. T__T. 


No comments: