Apr 29, 2011

horor : bunyi excident kat highway tu

salam semua.
nak cerita benda seram sikit. ni berlaku malam tadi. waaahh!! ngeri nih!.
malam tadi, lepas habis nengok TV aku lepak-lepak la atas katil.
nak ambik feeling bagai sebelum tido.
aku ni lambat sikit nak lelap. 
tah, memang tabiat dari kecik kot.






dah feeling2 ngantok terus la tutup lampu.
letak je kepala kat bantal, ko tau aku dengar ape????
aku dengar ada bunyi kereta excident.
macam kereta tu dibawa laju sangat n siap dengar bunyi brek lagi.
kuat kot. lepas tu ada la dengar dentuman kereta tu macam langgar keta lain.
kuat weh!








owh. lupa nak bagi tau.
umah aku ni sebelah je ngan highway KESAS tu.
area dekat kinrara, puchong.
highway tu selalu jer dengar macam-macam bunyi.
macam bunyi tayar keta meletup.
ade je kengkadang excident kat situ.






back kat cite tu, bila aku dengar bunyi orang excident, aku kluar la bilik.
tanya akak aku yang belum tido lagi tu.
ada dengar bunyi kereta excident x??
dia kata tak dengar ape-ape pun.
aku, ape lagi. saja jela nak cek kan.
biasa la, busy body kejap. ngehehe
bila kat luar, aku tengok kat highway tu macam takde pape je.
elok je, sunyi. macam takde pape jadi.










tetibe je meremang bulu roma nih.
terus masuk cepat-cepat kat dalam umah.
masuk bilik, tarik selimut n tutup mata.
still tak dapat gak tutup mata.
macam-macam terbayang kat kepala.
muka hodoh lah, badan besar la. ngeri weh!








lepas je kejadian tu, baru aku teringat.
aku baca blog redmummy, baru aku ingat cerita sorang pembaca tu.
klik sini nak baca. macam sama je kan.
dengar bunyi gitu, tapi alhamdulliah la.
aku tak nampak benda pelik-pelik pun.






fuh, tu la..
sape suruh tido lelambat.
kang dah kena. heheh
k la, nak tido lena malam ni.
titit....






p/s: ada lagi kisah seram. nanti aku cerita k! * kalau ada yang minat la. (^__^)


No comments: