Feb 1, 2010

Romatika di bulan februari

OH..!! Februari kembali.... sronoknyer.... orang kate bulan nie bulan romantik.... and orang-orang yang lahir dalam bulan nie x terkecuali lomantiknyer... betol ker??? hahahah


bagi aku, banyak pengalaman yang berlaku dalam bulan nie and yang aku masih ingat:
  • time form 4, bulan nie aku start masuk mrsm muar
  • dapat hadiah yang besh2 dari orang yang besh2
  • asik tahun baru cina jer dalam bulan nie..
  • hari wilayah persekutuan... hahah.. slalu aku cuti :)
  • birthday mak aku pada 22 feb
  • bulan kene buli sebab birthday ake.. wee~~
  • and last skali hari valentine.. tapi aku x sambut tau :)

time bulan nie la boleh demand ngan si dia mintak mcam2.. hahahah... seronok sangat.. and hadiah yang paling berharga pernah aku dapat... jeng..jeng...


* tiga-tiga skali dapat time matrix
-didie-cici-lulu-


2 semua orang bagi... and yang paling aku sayang... yang warne kuning 2 la.. pemberian ehemehem..wee~~ ape kabar la mereka kat umah sane ekk.. jangan buncit2 dah la..kekeke


okieys... cukup la aku merepek.... esok2 merepek lagi...


p/s: korang dapat hadiah per plak time besday???



No comments: