Feb 27, 2010

Memonteng itu Kerja Aku.... (^__^)

-salam-
-walawei... memonteng ape lak nie?? klas ker??-
-owh tidak...!! kali nie baik cikit-
-bukan ponteng klas-
-tapi....
.
.
.
.
.
.
.
PROGRAM ETIKET SISWA
.
.
.

-ape 2??-
- 2 salah satu program kerjaya-
-b4 bergraduat nanti-
-ade care2 menjage imej, make-up la..per la..
-n org y bagi ceramah 2 plak SHARIFAH SHAWATI-
-ape?? korang xkenal ker??-
-2 la pengacara tv3 dulu-skarang dah bukan consultant perundig imej-
-ADAMAYA name syarikatnyer-
*g la laman web die




-dah la berlangsung 2 hari-
-pagi tadi ak xlarat nak angkat mate nie-
-2 yang balik time sesi ke 2-
-jahatkan aku..wakakak-
-ade aku kesah?? mate dah nangtok-
-nak tido dalam dewan malu plak-
*ceh, alasan semate2... ape nak jadi ko nie miszteen



-tapi yang lebih jahatnyer-
.
.
.


-aku datang time makan jer-
-time kul 1-
-waahahaha.. bab makan memakan nie mane boleh ketinggalan-
-after makan balik plak-
-xde tunggu2... wakakaka-
-alasan nak siap kan aseman-
*caye la korang


owh.. memonteng ceramah itu keje aku...lallala


p/s: 2 dikira bohong sunat kan... (^___^)

No comments: