Feb 25, 2010

MaRi TengOk PeR YanG AkU DapAt TiMe BeSdaY (^__^)

entry sebelom nie ade aku tulis mengenai bufday wish aku..
end.. kite tengok tertunai ker x hajat ku 2..ngehehehe
.
.
.
.
.
.
.
.


wahahah.. muke bajet happy sebab dah kat sushi king
ape lagi.. melantak la per yang ade..kuikui
memang x ingat la makan time nie
ambik jer per yang ade depn mate 2 (T__T)



set nie namenyer KODOMO BENTO
memang sedap la..
yang putih 2 egg custard
n meso soup a.k.a sup rumpai
sedap la jugak...
sronok giler dapat lepaskan hajat...ngehehe




nie x termasuk dalam senarai
tapi sronok jugak.. BOWLING..
kekeke... kita tengok sape yang menang
.
.
.



tadaaaa.... dengan mate 110  ialah..... AKU..!!
betol, x tipu.... kekekeke
die la yang menang.. ala, kalah tipis jer...
bukan manyak pun..kuikui
bola die paling banyak masuk longkang..wakaka


nie plak pasal present bufday... cantik jugak
mempersembahkan.....
.
.
.
.
.
.
.

TADAA..... kasut...ye2.. saye tau xdpat dress
tapi itu akan dituntut..kekeke
siap dapat 2 lagi..cantik kan...??
paling suke warne kuning 2..


yeppie..!! dapat gak kek yang cumel nie..
lazat, sedap n shantek sangat
sayang ooO mau makan...lalalala
*alamak, kesilapan teknikal.. aku masih maintain 21 gitu...hakhak (^__^)




menguji keshantekan aku..
besh per pakai dress jln2..hahaha
*aku tau korang nak satu kan...sile2 gi beli..hehehe



owh...!! ade orang kate aku macam orang eropah pakai spek nie...wawawa
SWEET kan..lalalala
akan mempertimbangkan tuk beli ini..weee~~



heheh... penat berjalan-jalan
tapi besh lor.. bersama CENTAKU
sweet moment la sayang..ekekek
janji kita hepi kan...



owh..!!! gamba time kat BIG APPLE x terambik pulak
dah kebulur sangat.. xsempat nak snap gambar..hahaha


every single day i`m thinking about you
every single moment still in my mind
thanks for being by my side
understanding and caring about me
hopefully our love remain forever SAYANG (*__*)
I LOVE YOU SAYANG



*owh..!! terjiwang disitu
maafkan hamba si tukang kebun..hihih
ala, skali sekale aku terjiwang.. kire orait la 2.. lalalala


kire bufday aku nie bukan satu ari suntuk
tapi berjalan slame seminggu.. cam maner 2...
sebab kene jage si budak gemok nie
.
.
.




comel n debab kan die...
rase nak lambung2 jer kat dinding..wakakak
namenyer ASFAR ZIKRI
anak buah aku yang suke tersenyum..hihih


p/s: Bestkan dapat celebrate bufday ngan orang yang kita sayang??

No comments: