Sep 9, 2010

Slamat Hari raye semua!

dam..dam..dum.. bunyi mercun!! wow...! seronoknyer esok nak raye...!!
kau orang dah prepare nak raye ker?? mesti baju berpasang-pasangkan.. kalah mak datin!
yes2! aku cuti seminggu... sronoknyer~ (^___*)



balik kampung... wowo oh balik kampung....
hati girang... wowowo!
balik nie nak main mercun la.. eh tak! tahap aku stakat main bunga api ngan pop-pop jer..
hohoh.. takot putus jari la..hee~




raye tahun nie balik n9.. kek jolobu.. ekau orang tau tak kek mano 2??
tak tahu?? eden pun tak roghti nak kabonyer..hee~
korang drive kereta elok2 tau! hati-hati.. tak mau ikot rapat2...
n bersopan di jalan raye k! takot debushhh pulak kang!



buat yang bertugas mase hari raye nie, wat kerje elok2 k!
jangan sedeyh n jalankan tanggungjawab anda tu...
buat abang polis, jangan la saman kereta saye k!
i tak rela you..hehehe~



lastly, buat yang tersayang... slamat hari raye pada kamu...
nanti kite dah kawin baru boleh balik raye kanpung saya k!
yer,, saye tau.. raye kat kampung saye lagi seronok! hehehe
hati-hati kamu di sana... (*__^)





slamat hari raye semua!
maaf zahir & batin!

ikhlas dari...


budak tak cukup umur
aku la tue... hee~



p/s: korang time raye jangan buruk lantak macam aku kat atas tue! kang beratur nak pegi toilet pulak kang.. hee~ (gambar i over besar pulak dari kad raye 2)huhuhuh...





2 comments:

kema said...

selamat hari raya asz tsayang..hik3..
muka pelahap la plak tuh..kih3..

bhati-hati djalan raya yer..

Zulkifli Bin Sa'don said...

hai. salam aidul fitri. semoga aidil fitri tahun ni disambut ceria disamping keluarga tersayang. sambil berhari raya, jangan lupa yang tiada, yang sengsara dan yang kekurangan. beraya sambil beramal.
jom singgah ke tempat saya:
http://timelineskasih.blogspot.com dan
http://thetabledhote.blogspot.com/