Jun 3, 2010

kerani cabuk jer.. janji halal ;)

salam n hye2 yerrr~
uuurggghhhh!! penatnyer..
baru kerja 3 hari dah penat weh.. bkn 3 tahun lagik
ceh!! mampu kah aku kerja ngan lama lagi??




kerja biasa2 jer.. kerja kat ofis.. jadi kerani cabuk..
ala, sementara takde kerja lagi nie kan
takkan asik nak abiskan beras kat umah nie
mak aku panas punggung tengok anak dara die asik bangun tengahari
haa.. nasib la ko semah! kene bangun pagi ;(





aku kerja kat kedai cermin tinted..
so, sape2 nak tintedkan kereta ker, rumah ker
meh la contact aku yer..hehe
siap ade pasang tingkap kat umah lagi!




owh.. lupa lak.. tadi baru jer sampai transkrip sementara
posmen tue tak jumpa rumah aku kot... yela.. kena naik kapal kan
tue yang lambat dapat tue.. heheh
so, lepas nie boleh la mintak kerja officially dengan guna degree tue
yippiee!!





ok la.. mau main ngan ayie
byee~



p/s: macam best jer bile nak dapat gaji nanti.. ingat mau pegi genting.. hee~


 

No comments: