Dec 24, 2009

senyap 2 kadang2 lebih baik kn..

-salam-
-ari nie nk mengomel2 jer-
-sape kate idop kite selalu indah??-
-sape kate kite xde masalah??-
-semua orang mengalaminye kan??-
-jgn tipu la korg..heheh-


-gitu gak dengan aku-
-asal balik cnie jer byk masalah-
-tapi aku buat derk jer.. x ambik port langsung-
-cume agak2 la nak jaga tepi kain orang yer kawan2-




-alhamdulillah dengan result yang dicapai-
-bersyukur sangat2-
-terima kasih wahai lecturer2 ku kerana telah memberi ilmu kepadaku-
-ececeh.. ayat drama la plak-




-insyaallah, kalau xde aral yang melintang, next sem aku nak ambik master-
-kat u nie jugak-
-dengan sape??? 2 rahsia..hehe-
-doakan kejayaan aku yer kawan2-
-nak mencapai cita2 aku2... tp kene abeskan tesis dulu-




-cuti seminggu kat umah sronok sangat-
-macam2 bende bleh buat..hhehhe-
-lagi2 g sunway lagoon ngan family-
-next entry la aku cite pasal 2-




ok la.. mau selip... hahah-
-sok mau g lab-
-doidoi-



mengarut lagi karut,


No comments: