Dec 26, 2009

kawan berperangai cam cipan... salah aku ker???

salam semua....ape kabar hari anda?? sunyi kah....?? kalo sunyi cpt2 la cr teman idop...heheh..alamak... sorry ler aku x pandai nk bermadah2 selaku pembuka bicara nie...aku hanya semut merah...ececeh.. budak kimia yang x di ajar tuk menulis bende2 puitis.. hanya sekadar luahan hati kepada teman baikku iaitu.... blog nie.... (o.O)





korang penah ada teman @ kawan @ member @ kacip @ sebagainyer...??? mesti ade kan..cam mane la perangai kawan korang?? baik x or cam cipan??



ape perasaan korang kalo kawan korang 2 menyalahkan 100% kegagalan idop dorang atas sebab kawan ngn korang??? mesti rase nak sepak2 kat bontot die kn?? kalo bontot lawa xpe gak...ekekeke.. nampak sangat orang 2 loser kan.... hahahah... mak aku kate kawan biar beribu, musuh jgn di cari... betol x??



aku xpenah nak mencari pasal dengan orang... tp asal la orang xpuas ati ngan aku?? kalo die nak kate aku dok memperabihkan duet die... penah ker aku mintak die belanja aku?? kalo ko 2 x ikhlas, jangan nak buat2 ikhlas belanja member.... ish2.. manusia2.... cerita kat sane sini kate aku yang jahat la, aku yang x baik, aku yang buat orang jahat, aku yang paling banyak wat maksiat... abes korang 2 innocent sangat ker?? xpenah buat salah ker?? hahaha.. don`t be hipokrit la... aku tau semua nya... tapi aku xkan buka aib orang k... aku tau menjage ati orang gak... aku kawan ngan semua orang n x suke judge orang k... walaupun perangai ko cam sial.. aku terima... but not now ok... i feed up..lalalalaala




kate die seolah2 menunjukkan aku yang bersalah dalam segala hal... tapi tuhan tau sape yang bersalah atau x... aku rela di hukum tuhan jika aku betol2 wat salah... nie x, tetap nak salahkan orang lain kalo diri anda 2 yang wat salah.. wadefuk.. mencarut yer die citu.. sile maafkan kekasaran saye..



last but not least, aku xluak pun x kawan ngan die sebab kawan2 aku ramai yang menyayangi aku... dah tinggal satu sem pun... aku wat xkisah la...  bak kate pak mat tempe... life still go on ok!! janji xjumpe lagi.... n aku memang xnak jumpe ngan orang yang talam due muke nie....susahkan idop je...



kepada jajat yang always support aku... tq my dear... i love u more n pooever la... kita tetap kawan sampai bile2 k.... heheh..





2 comments:

Unknown said...

manusia...normal la...

MisZteEN said...

2 la.... nak wat cm mner... dugaan kat aku kot..