Sep 16, 2011

AWESOME!

Salam Geng!
lama x update blog.
after raya bz sangat.
kerja makin bertambah. huhu

TAPI.....

berita gembiranya...
aku dapat tawaran GEMS tu. yeay!
xperlu kerja penat2 dah. hee~

sape x penat.
hari2 balik kul 9pm. pffffttt.
so, aku stat program tu 9/10 ni.
dekat genting weh!
haha.. syok tu~
ada la lebih kurang 2 bln khusus tu.

last week aku gi popular.
memang nak sangat cari buku BOGEL MUNUJU TUHAN


sebab per?
sebab buku ni ditulis oleh lelaki kacak. ngehehe
sapa lagi... ZAHIRIL ADZIM la.
kes fan kipas susah mati la ni.
tu yang nak sangat beli.

OK! buku ni AWESOME.
yes, sangat2 menarik. ahha
untuk pecinta puisi ke sajak ke memang disyorkan la.
macam aku ni susah sikit nak faham maksud tersirat isinya.
tapi cuba untuk faham.
suka, duka, sedih sinis, berbunga-bunga.
semua jadi satu dalam buku ni. hee!

part paling best pasal abang polis.
sinis maksud isinya tu.
tapi aku setuju sangat apa yang dia nak sampaikan.

ok la. x nak bebel panjang2 dah.
korang gi jer cari kat kedai buku 2.
RM30 jer.

tata korang :P



1 comment:

adnil linda said...

waaa...bestnye dpt GEMS...good2...good luck eh kawan