Jan 12, 2011

bila dah takde keje.. ;)


hahah.. nie la padahnye kalo on9 malam-malam.. jadi sewel sekejap!
.
.
.
.
.




hahaha.. dah macam nak menari lagu nobody lak..
siap ade muncung2 itik lagi.. kah3!





yang ini bermimpi nak bergaye ala2 model...
hahhaah.. tak jadik!! weekkks!!



peace no war yooO!
namo gado-gado yoo! dunia nie kecik jer.. lagi pun bumi dah tua..
tak lame lagi kiamat.. so peace yooO!




buat-buat muke terkejut..
mimpi dapat jumpa zahiril adzim.. hahaha
ko senyum la macam tu sampai pagi esok.. hahah



alamak! selupa amoi wooO..
nie memek muke bila rase nak sekeh-sekeh orang jer..
tak nampak la bro.. wa tak pakai spek.. haahah





alamak.. muke skema dah kluar..
ape kes muke ketat nie yoo!
eh, muke ketat ke sedeyh nie.. hahah





sudah-sudah! nak wat muke bajet hot tetibe..
montelnye pipi tu.. macam nak mintak lempang.. hahahha



sekian jer entry yang takde motif nie.. motof utama, saja je nak tunjuk gaya rambut baru.. hauhuahua!


p/s: jangan rase stress lak bace entry nie.. heheh..



**luahan jiwa anak muda**

3 comments:

adnil linda said...

memg seswai la...ngett...

hahahahhaha...;p

kema said...

ngettt....sengal jer...tp comel lak muka asz ngn rmbut cmtuh...

MisZteEN said...

hoit!! ngumpat nmpk... gagagag